lørdag 1. desember 2012

Beklager,

noen ganger tar livet en stri tørn;-det gjelder oss alle. Jeg går igjennom en av mine nå og for første gang på mine tre år som blogger må HannesDagbok ta en pause på ubestemt tid. 
Jeg vil for ordens skyld si at dette gjelder hverken meg, min mann eller mine barn annet enn emosjonelt så ikke det blir noe spekulasjoner om det.

*

Flere har ytret til meg at de gledet seg til bilder av mitt julepyntede hus, derfor blir det et bilderas av det jeg har å vise dere, er veldig usikker på om det blir noe mere før jul dessverre. 
Det som er sikkert er at jeg kommer tilbake! 
Det skjer utrolig mye spennende her nå som jeg gleder meg til å vise dere så kjære bloggevenner 
"stay with me, i´ll be back!"















Ønsker dere alle en riktig god jul!

*



33 kommentarer:

Lilla Blanka sa...

Åhh fina Hanne...jag kommer att sakna dig och dina inlägg väldigt mycket. Samtidigt önskar jag dig en fin tid och lycka til med vad du än hittar på.
Jag hoppas att du känner att du har lust att komma tillbaka till blogglandia framöver igen.

Största kramen
Mia

Annette sa...

Sødeste Hanne
Du vil blive savnet herfra, men så glæder jeg mig bare til, at du er tilbage igen.
Held og lykke med hvad end det så er, du kæmper med, jeg er sikker på at alle der følger dig venter troligt indtil du er tilbage og i god form igen.
Stort klem fra Danmark.

Marit sa...

Ønsker deg en god jul, Hanne uansett... Tenker på deg.
Og jeg gleder meg til du kommer tilbake!
Klem

Sivs verden sa...

Ha en riktig GOD jul Hanne! Gleder meg til du er tilbake.

Klem

Sussi / Sussinghurst sa...

Håber at alt går godt, og at du og din familie får en god jul.

Alle Tiders sa...

<3

Alle Tiders sa...

<3

Jeanne dArc Living Norge sa...

<3

pernilles.com sa...

Tag al den tid du trænger - det er godt for krop og sjæl. Knus og KH Pernille

mirjamsdrøm sa...

Åååå ditt vakre hjem!!!
Ha en fin førjulstid :)
Gleder meg til du er tilbake ;)
Klem Mirjam

Tinas vita bo sa...

Helt underbara bilder!!
Kommer att sakna dig...

Önskar dig oxå en riktigt god jul!!

Kram Tina

Tre Engler sa...

Åååå... kjære venne som vi kommer til å savne deg!
Men noen ganger må man gjøre det hjertet og maven sier, men vi ser fem til du er tilbake:)
Nydelige Jule bilder av et vakkert Julehjem:)
Ha en riktig god jul og pass på deg selv:)
Klem Merete

Alberte sa...

FIIIINESTE BILDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Var rädd om dig Hanne, skickar en stor varm kram till dig.
AnnaMaria

Anneli sa...

En riktig god jul til deg og dine Hanne! Nyt livet, det kommer ikke i reprise.
Gleder meg til du er tilbake <3
Anneliklem :)

camilla sa...

Hei Hanne!:)Årh....sååå nydelige bilder!Trenger ikke bekymre deg...disse kommer til å holde oss inspirerte til langt utpå nyåret!:)
God klem fra Camilla:)Og God jul til deg og dine!:)

-Mia- sa...

Så fine bilder du viser, er sikker på at huset ditt blir vakrere enn vakrest til jul! :-) Ønsker deg alt godt for tiden fremover, og gleder meg til du er tilbake med ny inspirasjon! KLEM

Franske drømmer sa...

God klem til deg, Hannemor! <3
Ønsker dere en fin førjulstid :-)
Klemmer

FleaingFrance - French Shopping sa...

Beautiful images!!!!

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Ååååå... Nydelig..rett og slett ♥♡ håper alt er bra..kommer til å savne deg mye..men med disse bildene blir vi inspirert i laaang tid ♥ gleder meg til du kommer tilbake ♥ Varm klem til deg, vennen♥♥

Tante Titti sa...

Flotte bilder!
Ser fram til du er tilvake, til så lenge: Ta godt vare på deg selv og de du er glad i!
Titti-klem!

Monica sa...

God jul Hanne og pass godt på deg selv :)

Vi sees !

Gode klemmer fra Monica

Hilde sa...

Sånn er det bare av og til. Håper du kommer sterkt tilbake når du er klar for det. Kommer til å savne de flotte bildene dine her. :-) Ønsker deg og dine en fantastisk adventstid! :-) Klem.

Chrissy...The Apothecary Shop sa...

Sooooooooooooo beautiful...my heart and head are full of inspiration,thank you!!!

Rozmeen sa...

Hi,

Just wanted to let you know that your blog is one of my favourites!! Love the inspiration, beauty and calm of your home.

xoxo Rozmeen

Alfa sa...

Nydelig:0). Gleder meg til du er tilbake.
Klem Alfa

Prinsesse Elin sa...

Ønsker deg og dine en fin førjul, Hanne. Kos deg og nyt dagene. Klem:)

Lobeliadamen sa...

God Jul Hannemor :-)
W

Tove `blogg verden sa...

Så trist!!! Håper alt ordner seg!!!
Klem Tove

LykkeLise sa...

God jul til deg og dine vakra <3

Fru Andersen sa...

Vakkert hos deg og nydelige bilder!

Håper du kommer raskt tilbake i bloggverdenen og at alt løser seg på beste måte. Tenker på deg!

Ønker deg en god jul og en fin adventstid!

G:a Affären sa...

Tänker på dig och saknar dina inlägg!
Skönt att veta att det bara är en paus, lång eller kort... vi väntar.

Önskar Dig en God Jul!

Kramar
Cia

Kristin sa...

Kondolerer.
Nydelige bilder:-)
Stå på videre!
Julehilsen fra
Kristin