onsdag 23. januar 2013

Endelig!!

..kommer det en snill kar til meg for å sette opp min antikke kakkelovn, takk Jannicke!! 
Jeg håper derfor at dette er det siste bildet dere får se av mitt kjøkken med en Jøtul som absolutt har gjort jobben sin og vel så det:) Det kommer så mye nytt hit i februar og mars så bloggetørken har tatt meg fullstendig dessverre...vil jo helst ha alt med en gang men det tar tid å frakte slikt;-jeg får bare finne meg i det;) 
Så, kjedelig bilde av ting dere har sett hundre ganger før i dag også altså,
...bare with me!





17 kommentarer:

Tre Engler sa...

Nydelig bilde og du har som sagt mange ganger før et vakkert hjem:)
Er selv på jakt etter sånt gammelt skap du har der, men ikke lett å få tak på!!!
Blir spennende med ny ovn:)
Ha en herlig dag
Klem Merete

Hulda sa...

Det må jo bare bli NYDELIG med kakkelovn på kjøkkenet. Så vakkert du har det, Hanne. Falt helt for speilet og kommoden litt lengre bak i bildet. Herlig interiør!!

Fågel Blå sa...

Åhh så fint med Kakelugn i köket!
Kramar Kathrine

Jeanne dArc Living Norge sa...

Vakkkert <3

Mona sa...

Kjedelig bilde??? Jeg nyter det fine bilde du har lagt ut jeg :-) Hjemmet ditt er en drøm...
Ønsker deg en fin dag :-D

Klem Mona

Johanna Stålros sa...

Fantastisk bild!!!! Kram Johanna

Alfa sa...

Så spennende:) alltid nydelig hos deg Hanne:))
Klem

Sukkertøy for øyet sa...

..Nydelig bilde!
Vakkert lys som titter inn hos deg :)

Sukkertøy for øyet sa...

..Nydelig bilde!
Vakkert lys som titter inn hos deg :)

Johanna sa...

Den där bilden kan man titta på huuuuur många gånger som helst:)

Kram Johanna

mamma i nord sa...

Å så heldig du er som får deg kakkel ovn.
Det er noe jeg virkelig kunne tenkt meg, men det passer nok ikke helt inn i vårt hus.
En av grunnene til att jeg kunne tenkt meg ett par av husene som er rundt her jeg bor, for der hadde en slik passet perfekt.
Tror nok ikke mannen er helt enig med meg der tji hi.
Er jo alltid lov å drømme da.

Nydelige bilder som jeg aldri blir lei av.

Klem Tanja

Fru Andersen sa...

Blir ikke lei bildene dine jeg ;-) Spennende med ny ovn, blir nok kjempeflott og passer jo sååå bra med slik ovn hos dere :-)

Alberte sa...

Blir så fint!!! Og slitan med nytt kjøkkenskap!!!
Stolene er fiiiine!!!!!

Blåbærtua sa...

Nydelig,blir aldri lei av å kikke inn til deg:))
Gleder meg til å sjå utover kor masse fint du får i hus!
Klem fra Lillian

Underberget sa...

Skjønner du gleder deg og er utålmodig:-) Tenker det blir superfint med en kakkelovn i den lekre stua di!

Mette`s hus og hjem sa...

Åhh blir spennende med ny kakkelovn Hanne, de er jo bare såå nydelige å passer nok helt perfekt hos deg :)
Imens har jeg ingenting imot å nyte "gamle" bilder fra det lekre hjemmet ditt :)

Fortsatt fin uke til deg
Klem Mette :)

G:a Affären sa...

En kakelugn kommer att passa så bra där! Det blir mer höjd och balans med skåpet till höger om öppningen, och minst lika varmt, och finare.
Du har ett underbart kök!

Kramar
Cia