onsdag 9. januar 2013

I naboens sko

Som noen av dere har fått med dere så er det oppussing av noen gamle hus i nabolaget som tar mye av mannens tid nå om dagen. Morsomt er det også at han stadig kommer hjem med rariteter som noen har lagt fra seg i vegger, gulv og tak, den gang da;-som disse gamle knappeskoene. Brukt av en frue, etter størrelsen å dømme, i nabolaget her for ca 100 år siden...
og det til foten tittet ut igjennom sålen:)
Om disse bare kunne snakke...


Jeg slenger med noen roser også i dag, 
det er tross alt midt i uken;)



Ønsker dere en fin onsdagskveld!



6 kommentarer:

Camilla sin verden sa...

Det må jo bare være helt fantastisk å finne ting med masse historie og skjel i...heldig du er :)

Klem klem

Alfa sa...

Heldig du er som får slike skatter i hus. Stilig var de:)
Selv fikk jeg den forsinkede julegaven av mine foreldre i dag, en jielde lampe :) endelig


Klem alfa

Tre Engler sa...

Så utrolig morsomt og spennende å finne sånne herlig skatter:)
Heldig du er:)
Skoene var bare helt nydelige:)
Tusen takk for kjempe koselig spor du la inn til meg forleden:) det satt jeg stor pris på å høre fra deg med en så utrolig nydelig blogg som jeg digger:)
Ja, jeg elsker alt det gamle og den stilen du har:) skulle gjerne hatt det sånn selv, men lommeboka stopper!!
Men da er det godt man har sånne nydelige bilder man kan titte på veit du:)
Sov godt
Klem Merete

tinemor sa...

ÅH, for en skatt!!!
Slike sko er jo bare så sjarmerende og flotte
Og tenk, -noen i din gate har gått med de, -ikke noen i Frankrike, England eller Amerika, men i Norge, ditt bosted!
Hærlig!
Klemmer i fleng

Monica sa...

Så moro :) Forfedrene mine er fra Halden i den gamle bebyggelsen. Kanskje de har vært dere sko :)

God helg

Klem Monica

Eva sa...

Wow, ein veit aldri kor ein finn skattar. Om bare dei skoa kunne snakke ja, hadde sikkert hatt noko gode historiar på lur. :)