søndag 13. januar 2013

Søndag!

Bare 65års laget igjen,så kan jeg slenge bena opp:)) Mannen har ligget i stabilt sideleie i hele dag;-30års lag er definitivt ikke for "pyser"...vi er blitt for gamle tror jeg;)



Dagen har for min del gått med til å rydde litt i min splitter nye bod som er mer eller mindre ferdig. Jeg flytter stadig ut ting som forhåpentligvis skal få nye fine hjem. 
Jeg har snart solgt alt interiøret som stod i dette huset for et par år siden og slik går det altså an å finansiere en interesse, som uten tvil koster litt, uten at barna må spise "velling" hver dag;)
Håper på at Halden-bloggerne er med og arrangerer marked igjen til våren!
Jenter?..


Ha en fortreffelig søndagskveld!

12 kommentarer:

Alfa sa...

Ja , vi må selge for å få råd:) Solgt 2 av mine skap nå for å finansiere for bordene som er på vei:) hehe..
Masse lykke til med siste sprell..

Nydelig som alltid hos deg Hanne:)
Klem Alfa

Underberget sa...

Ja, kjøpe og selge brukt er tingen:-) Ha en fortsatt fin søndag!

Marit sa...

Selvfølgelig blir jeg med - med eller uten varer. Jeg kan jo hjelpe deg?
Klem og fortsatt god søndag :o)

Frøken Anker sa...

At sælge er livet!! Du har så evig ret, Hanne. Jeg håber, I er kommet ovenpå igen til imorgen.

God helg - og en dejlig ny uge imorgen

Kram
Birgitte

Crinoline sa...

God søndag til deg også,Hanne. Hadde planlagt å rydde i boden i dag,men det har blitt med tanken.Klem

Sjarmerende slitt sa...

God søndag Hanne skjønningen! Klem cecilie

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Låter som en rolig fest, men man blir trött dagen efter. Underbar fåtölj och toppen och sälja av lite som du inte använder.
God söndag och kramar
AnnaMaria

Tre Engler sa...

Ja, man må vel selge litt for å kunne kjøpe noe nytt:)
Men det gjør det også spennende å drive med interiør:) at man får litt nytt hele tiden:)
Nydelige bilder:)
Ha en god kveld
Klem Merete

Lilla Kråkslottet/ Angelica sa...

Vilket otroligt vackert hem du har!!! Klem!

Fågel Blå sa...

Låter som du haft en fin helg!
Kul att sälja av lite man inte behöver
Önskar en fin vecka
Kramar Kathrine

Villa Waleur sa...

Jeg er med :)

lallbacken sa...

Hej Hanne. Den där stolen är så charmig!! Ha en bra vecka ;)
/mia