mandag 25. februar 2013

Ikke alltid som man hadde tenkt..

Dette nydelige bordet er fra vintagebynina.com
Jeg kjøpte det for å erstatte det sammenslåtte langbordet jeg bruker som avlastningsbord på kjøkkenet (...tanken var nemlig at det skulle bo i utestuen der det nå skal bli spiseplass). MEN, det ble litt for lite rett og slett. 
Jeg har jo vært litt fortvilet over at det ikke ble som jeg trodde selvsagt, men etter å ha gått noen runder med meg selv kappet vi 10 cm av bena og det ble perfekt stuebord! Det er i denne kroken bokhyllen fra Nina skal stå også, håper den kommer en av dagene...og jeg kan ikke la være å lure på hvor DEN havner til slutt for jeg synes alle mine opprinnelige planer faller litt i fisk nå for tiden;) Det er jo ikke så farlig så lenge man finner en ny plan! Det lille bordet i forrige innlegg stod da altså her først, men er nå transformert til skrivebord i andre etasje...henger dere enda med *ler*?

Ha en finfin start på uken dere!





7 kommentarer:

Alfa sa...

Nydelig ble det uansett;)
Klem

Fågel Blå sa...

Underbart!
Önskar dej en fin vecka
Klem Kathrine

Anno 1924 sa...

Det ble perfekt som stuebord i hvertfall, selv om du egentlig hadde andre planer for det:) Det pleier som regel å være sånn; man har en plan i hodet og det ender opp med at ting ikke blir heelt som planlagt. Deretter begynner ommøbleringen og når ting har funnet sin plass likevell, innser man at det er noe som mangler og som man ikke har:/ Da er det bare å starte jakten igjen;)) Bare så synd at det tar tiiiid å samle disse skatter, da de som regel koster en formue...
Ha en strålende mandag og uke!:)

PRINCESSGREENEYE sa...

wunderschoene Patina!

Tinas bo sa...

Underbar patina!!
Blev ju super som "soffbord" :)

Ha en fin vecka
Kram Tina

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Nydelig, Hanne ♥

G:a Affären sa...

Det gäller att tänka kreativt, det har du gjort och med sågens hjälp blev det en härlig lösning!

Kramar
Cia