onsdag 13. februar 2013

Kjære VAKRE vene!!!

Anbefaler ingen å gå bananas på nett med tanke på å gjøre flere store forandringer på en gang.  Jeg må venne meg til ALT og dette ble bare et totalkaos i det stakkars hodet mitt. 
Ingen ting ble som jeg trodde og jeg har nå brukt over to døgn på å flytte rundt på hvert eneste møbel i dette huset for å få det til å funke...fra rom til rom, opp og ned trapper og ikke minst inn og ut av uterom. Er det ikke underlig hvordan noe er perfekt i hodet men en katastrofe satt ut i livet? Mannen har jeg skånet for å bevare husfreden og ikke minst ekteskapet, men ajajaj...stakkars min såre kropp, møbler er TUNGT!! Vel, husfruen har landet...enn så lenge, men har vel en følelse av at ting ikke ser slik ut om en uke;)

FRUSTRERT!!






17 kommentarer:

Jeanne dArc Living Norge sa...

Lekkert Hanne!!! Huff, ikke enkelt å få mange "nye" møbler i hus... helt utrolig hvordan ting kan være perfekt i hode... å ikke i virkeligheten....

Men, det blir bra til slutt skal du se!!!

Stor klem!!

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Åhh Hanne - du som hadde gledet deg sånn! Ikke mist motet. Jeg er sikker på at du finner møblenes rette plass. Nydelig sjeselong! Lykke til med omkalfatringen:)

Stor sympatiklem fra Hjørdis

My home is my Castle sa...

Jeg er og sikker på at du plutselig finner plassen det skal stå :) Sånn er jeg vertfall. Kan gå rundt og rundt, prøve det ene og det andre, bli frustrert, angre på kjøpet og sur.... Lar ting være noen dager og så, så ser jeg lyset :)
Så jeg skjønner veldig godt hvordan du har det....
Jeg sliter med det samme nå jeg. Ja ingen nye møbler, men jeg har så lyst til å forandre her hjemme !!! Men det er tomt oppi hodet.....

Gleder meg til å se hvordan det blir hos deg :)

Klem,Kari

camilla sa...

Hehe...kjenner til det!!Jeg fikk akutt lyst på litt svart...pluss litt farger i tillegg...eg satte i gang...uten å vite hva jeg holdt på med...stresset.no..da ikke alt ble som det skulle...tok noen dager før alt var på plass..eller...noe var på plass...(er ikke ferdig enda..):)
Herlig..:)Men hos deg er det like nydelig som alltid!!:)
Håper du får en nydelig kveld!:)Mange gode klemmer:)

Tinis vita hem sa...

Helt underbart fint har du det :)
Ha en god fortsättning på veckan!
kram Tini

toves sammensurium sa...

Ja nei dette var virkelig helt forferdelig ;)
NOT!
Men det er du som skal bo der og du må bare flytte frem og tilbake til et kjennes riktig!Det blir nok til slutt
Toveklem:)

Gúa sa...

Likadant i detta hemmet just nu, idag undrade min man, "var är soffan?"
Men det är ju sååååå kul:)))
O jag är så stolt att se schäslongen i ditt vackra hem, hoppas du gillar den!

Puuuuuuss

Tre Engler sa...

Ja, kjenner meg igjen.....
Noen ganger blir det ikke som man hadde sett seg det...
Men dette finner du ut av, la det hvile noen dager så kommer det som regel:)
Jeg syntes dette var bare helt fortryllende vakkert jeg da:)
Du har et nydelig hjem samme hvordan du vender på det:)
Fortsatt god kveld
Klem Merete

My Dream sa...

kjenner meg igjenn... LOL... har en tendens til å balle på seg!

Klems Diana.

Fru Mosbron sa...

Å ditt hjem er som et vakkert maleri<3

lykke til med møbleringa, plutselig faller det på plass skal du se:))
Charlotte

Vintagepia sa...

Hanne !! Har du problema mæ å plassere de nyyyydeli`e møblan...spesielt sjeselongen...så send dæinn nordover tell dæ likkje huse´ i skogen...skulla ailltids ha fådd plass tell dæinn om her æinn e smått...hihi...mæn trur du kjæm tell å angre...dæinn tar seg nydeli` ut hos deg !!! Styrkeklæm fra Vintagepia :o))

fru. Lærum sa...

synes det så virkelig lekkert ut hos deg :-)

klem tone

Sussi.Sussinghurst sa...

Smukke billeder - og et pragtfuld kig gennem stuerne på det første billede - perfekt!

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Kjenner meg godt igjen jeg, Hanne ♥♥
Men guuuuuri det ble lekkert hos deg ♥

Marit sa...

Ja man kan i enkelte tilfeller LETT klikke i vinkel!! Men dette ser jo uansett for oss andre helt smashing ut!!!:)

Klem!

Vår lille perle sa...

Du har et så utrolig vakkert hjem og så utrolig mange fine møbler:) Så uansett hvordan du flytter rundt på alle tingene dine, så blir det bare nydelig synes jeg.
Men jeg skjønner godt at det er frustrerende å ha bildene i hodet og at det ikke helt blir som man hadde tenkt.Har vært der maaange ganger selv;)
Lykke til videre med prosjektet og ha en fin kveld:)

Dagný sa...

BARE nydelige bilder. Sikkert blir det fint til slut :)
klem Dagný