søndag 3. februar 2013

Nymalt!

Med mann og barn i badeland så jeg endelig mitt snitt til å få malt bordplaten på konsollbordet jeg kjøpte for en tid tilbake. 
Jeg vil jo helst ikke male på de gamle møblene, men den rå platen ble rett og slett for gul for min smak. Mannen er IKKE enig og han ristet på hodet da han gikk ut for å hente malingen for han vet han hare tapt. Disse tingene er det fruen som ordner med og...vel, jeg er fornøyd! 
Faktisk såpass fornøyd at jeg håper det ikke kommer i veien for mine nye stueplaner? Dette bordet skal jo egentlig stå i utestuen. 
Tiden vil vise;)





Nyt siste rest av søndagen, det skal i alle fall jeg:))


16 kommentarer:

ANETTESHUS.COM sa...

Maler bordplater hvite om dagen jeg også, Hanne - til min manns store frustrasjon;))
Dette ble lekkert!

SEES!
Fortsatt deilig søndag!
STOR KLEM

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Ble mye finere, Hanne :-) Nyyydelige bilder ♥

My home is my Castle sa...

Nydelig ble det <3

Klem,Kari

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Underbart bord, så långt och fint.Ihop med stolen och den spegeln blev det fantastiskt fint.
Bra att du målade.
Ha en skön söndag
Kramar
AnnaMaria

Monica sa...

Nydelig :)

Ha en vakker uke

Klem Monica

Sjarmerende slitt sa...

Nydelig ble det! Og FOR en fin fugl!! ; ) (litt sånn på siden av bordmalingen, men, men..)

Sommerhuset i bakken sa...

Så fint det ble! Nydelig konsollbord, utrolig sjarmerende og fin stol og herlig kurv, lysestake og speil. Du har det bare så utrolig fint og delikat hjemme. Liker, liker, liker!

Ha en super söndag!

Hulda sa...

Det bordet var veldig fint! Passer godt der du har satt det. Herlig skap også. :)

Tre Engler sa...

Ble bare utrolig flott:)
Er nok litt enig med deg,noen ganger kan det bli litt for gult.....
Vakkert hos deg:)
Ha en herlig kveld
Klem Merete

Bonjade sa...

So so beautiful...those lovely images together with some sunshine.

Fine evening

Sivs verden sa...

Det ble veldig fint Hanne!:)

Klem

Anno 1924 sa...

Vakre bilder! Elsker alt! Bordet ble kjempefint:)

Blåbærtua sa...

Du har det så vakker og nydelig,elsker stilen din:)
Ein fine kveld til deg!
Klem fra Lillian

Alberte sa...

Nydelig kirkestake og kjempefint bord!!!!!!

lallbacken sa...

Hej Hanne. Himmelskt vackert som alltid!!!
/mia

Marit sa...

Syns dette passet MYE bedre! Ble nydelig!!!:)

Klem Marit