fredag 15. februar 2013

Spennende tider!

Sånn ser det ut i skrivende stund. 
Kanskje ikke all verdens forskjell for dem som ikke bor her, men jeg lover at det er tidkrevende og ikke minst slitsomt å flytte rundt på alt for å sette det tilbake nesten slik det var. Det tok meg fire dager å komme frem til dette *ler*! 
Et pidestall-skap har mistet plassen sin og måtte flytte opp og jeg har et par bord som jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre med, men nå er det luft rundt alle tingene og det er en forutsetning for at jeg skal trives. 
En bokhylle fra Nina kommer i slutten av mnd (plassen er bestemt ;)) og i morgen begynner Harald på "prosjekt-kakkelovn"!!




Mitt NYDELIGE glassmonter ruver i høyden og ble derfor litt vanskeligere å plassere enn jeg hadde regnet med


Og bordet som egentlig skulle ut har flyttet inn igjen...mye frem og tilbake der altså;)



Begynner vel så smått med uteplassen etterhvert også noe jeg gleder meg veldig til...var jo det som startet dette kaoset:)

SPENNENDE TIDER!!

GOD HELG :)








18 kommentarer:

h.espe sa...

Ganske enkelt "løvvly" Hanne!!!
Riktig god helg til deg :)

Klem fra Hildegunn

camilla sa...

Åh...har bare ett ord...perfekt!!:)
Ha en flott helg:)Klem:)

Anno 1924 sa...

F A N T A S T I S K!!
Riktig god helg:))

Alfa sa...

Så nydelig.. Var du som fikk bokhyllene ja;)) jeg og ville ha den, hehe.
God helg Hanne.
Her er det kaos så ingen helgeinnlegg fra meg, kommer nok et til neste helg:)

Klem

toves sammensurium sa...

Smeis kor lekkert!*dåner*!
God helg!
Toveklem :)

Fossestua sa...

Sikle sikle....den sjeselongen var bare helt nydelig!

Fågel Blå sa...

Underbara bilder från ditt fina hem!
Ha en fin Helg
Kelm Kathrine

Camilla sin verden sa...

Du har en fantastisk smak asså, elsker alt jeg kan se på dine bilder :)
Ha en fin helg :)

Klem fra Camilla

Marit sa...

Dette blir jo bra, Hanne! Vakkert! Nå kan du slappe av på sjeselongen i helgen...
Klem fra Marit

Marit sa...

Har egentlig gått tom for ord til å beskrive hvor flott du har det:) Sinnsykt vakkert, enkelt og greit:)
Elsker den dype fargen på de nye møblene, så rolig og lunt:)

Klemmer!

Sivs verden sa...

Du MÅ jo snart få besøk av Herlige hjem snart Hanne, for det er jo det hjemmet ditt er HERLIG!:)

Ønsker deg en fin helg!

Klem Siv

Alberte sa...

Nå er det helhet og en rød trå!!!!

Tinas bo sa...

Fantastiskt snyggt!!!
Love it!!

Kram Tina

Lilla Blanka sa...

Hej fina Hanne!

Det är magiskt vackert..! ❤

Nu måste jag kika en gång till :))

Kram
Mia

My Dream sa...

FLOTT!

Tre Engler sa...

Bare utrolig nydelig:)
Ble helt fantastisk:)
Elsker stilen din og dine gamle møbler
Ha en herlig helg
Klem Merete

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Har ikke ord.....FANTASTISK NYDELIG, Hanne.. kunne flyttet rett inn :)

Sarajan (Jan to friends!) sa...

Your photographs are beautiful, as is your entire blog. So happy I found you! -- Jan