lørdag 9. februar 2013

Tålmodighet er en dyd....jeg ikke besitter!

Bare meg og gutta i kveld, det er duket for kosekveld på podenes primisser.


Jeg er fryktelig utålmodig nå...slutten av februar virker så langt frem og ankomsten av mine nyeste skatter like så. Men til gjengjeld skal det bli litt av et kalas når Søren kommer med "lasten" og ikke nok med det, forhåpentlig vis er Harald i full gang med kakkelovnen også:)
Ellers er jeg egentlig veldig fornøyd med mitt "nye" kjøkkenskap, det eneste er at jeg savner litt på høyden, dermed er det slett ikke sikkert at det blir stående her. En "gulv-til-tak" ting hadde nok vært bedre ;)) 
Jeg trenger også flere Tolix av typen jeg har, så hvis noen av dere skulle komme over noen slike til salgs...si fra til meg, PLEASE!!



MEN, aaaaarghh...først må jeg altså smøre meg inn med verdens kjipeste ting, les;tålmodighet og da er kosekveld med gutta kanskje ikke så dumt?

Fiiiin lørdag!!

7 kommentarer:

My Vintage Home sa...

Vi må finde sådanne nogle :-) herlig weekend til dig !!! Hilsen H.C

Alberte sa...

Ja, du skulle kjøpt de siste to som jeg hadde!!!!! Vet at fil de fer har hatt....hør med dem:-)))))) Gled deg til Harald kommer - og hils så mye fra Bergen!!!!

Marit sa...

Å vente er noe av det værste!! Med gud bedre meg for noe stort du har å se frem til! Kakkelovn og et lass fra Søren er verdt all ventetiden :)

Nyt kvelden med guttene! Klem!

Anno 1924 sa...

Jeg eier ikke tålmodighet i det hele tatt;) Men som du vet - den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves:) Snart har du skattene dine;) Du har snart kakkelovn til og med!! Heldiggrisen!!!
God lørdag!

Tre Engler sa...

Åååå...den som venter, venter på noe godt veit du:)
Men skjønner godt du er spent, for man skulle gjerne hatt det i går:)
Gleder meg til å se disse nydelige skattene dine:)
Elsker disse herlige møblene dine og det skapet var bare nydelig
Sov godt
Klem Mereet

Alfa sa...

Blir spennende dette Hanne:0)
Gleder meg masse.
Her sliter jeg også med tålmodigheten, møblene må komme snart!!!
Vet de er fraktet fra Nina i dag..

Klem Alfa

Monica sa...

Ønsker deg en flott uke :)

Klem Monica