torsdag 7. mars 2013

Bøker i bokhyllen?

Jeg spurte eldstepoden i går om hva han syntes om den nye bokhyllen som er kommet i hus, han tittet på den en stund så sa han "det er ikke en bokhylle"..."jo, det er det" sa jeg. Nei mamma, det er ikke en eneste bok i den hyllen så da er det ikke en bokhylle. Dine bøker står på gulvet. 
*sukk*, han har så rett, men jeg har bare ikke lyst til å fylle den med lektyre, det er jo derfor jeg har stuen full av kurver og kofferter ;)
Jammen bra de ikke blir opprørt over disse tingene, det føyer seg bare pent inn i rekken av "mammas fixe idéer"...jeg kan leve med det;)


Endringene våre den senere tid som kakkelovnen og ikke minst det at vi tok ned veggen mellom kjøkken og lillestuen lagde stygge sår i gulvet. Mens jeg koste meg i England fikset mannen skjøten mellom de to rommene så nå skal det bare beises lyst som gulvet så blir det bra. Tror også metallplaten til kakkelovnen ikke er alt for langt unna;)


I morgen er det helg igjen, jo!


11 kommentarer:

Ambivalentica sa...

Haha, er det ikke fra de fantastiske barna en skal få høre det..? :) Nydelig, inspirerende bilde!

My Dream sa...

Hahhaaaa, nå lo jeg.... for det der har jeg og fått slengt i trynet... hahaaa....

God helg :)

Klems Diana.

Alberte sa...

Suuuuuuuuuperfint!!!!!

tinemor sa...

RÅ- LEKKERT!!!
-selv uten bøker ;-)
Klemmer i fleng

salige lavendel sa...

Hihi, ja han hadde jo rett på en måte =) Nydelig hylle, passer godt til resten av det lyse lekre hjemmet!

Christine sa...

Herlig og ærlig kommentar :)
Til ditt forsvar får du si at om du har mange bøker i bokhyllen så kan hyllene bli skeive/buet av vekten av bøkene;)

Ønsker deg en god helg - den er jo straks her!
Klem fra Christine

Tre Engler sa...

HaHaHaHa..... ja det er fra barna vi får høre sannheten:) de sier ting som det er :) de er jo så herlige:)
For en utrolig nydelig bokhylle, jeg digger den og kunne godt tenkt meg sånn selv:)
Du har bare et så utrolig vakkert hjem:)
Ha en herlig Fredag
Klem Merete

camilla sa...

Hehe..her er det også bare bokhyller uten bøker...:)Men nydelig var det!!:)Ha en flott helg!:)Gode klemmer:)

Fru Andersen sa...

Haha, greit vi får gjøre som vi vil uten innvendinger ikke sant ;-) Flott hylle!

God helg!

Marit sa...

Hva skal man med bøker?! Lekker hylle med lekkert innhold!!!:) Elsker din "nye" innredning!:)

Klem Marit :)

-Mia- sa...

Nydelig krok ble dette, Hanne!! Du er superflink, og hjemmet ditt er nydelig!! KLEM