søndag 17. mars 2013

Renser opp!

En deilig, avslappende søndag nærmer seg slutten og en ny uke står for døren. 
Nå for tiden "rydder" jeg i livet mitt, ikke at det ikke har vært bra, jeg har bare kommet frem til at det er nå eller aldri når det kommer til flere ting! Jeg vil gjøre det jeg drømmer om og jeg vil bestemme selv!!
Slike tanker smitter over på de minste ting og i dag har jeg f.eks. sagt opp ALT jeg abonnerer på av blader. 
Vitaminene?...de har ikke gjort noe forskjell så de er sagt opp de også, men jeg beholder SPENST-abonnementet i håp om å komme meg "på hesten" igjen om ikke lenge. 
En herlig følelse å bli kvitt alle disse tingene som bare skurer og går...en renselse i seg selv:)


*


Frøya har vært på rømmen i en snau uke og jeg har vært litt bekymret siden hun har mer eller mindre ligget slik siden hun kom hjem, for et par dager siden. 
Men i dag begynte hun dagen med å angripe ørepropper slik hun pleier så alt er vel...takk og pris:)

Ønsker alle en flott uke...jeg er klar, er du?

6 kommentarer:

My Vintage Home sa...

Næææsten klar Hanne :-) - skøn uge til dig !!! Klem H.C

Millas hem sa...

En härlig vecka till dig också! Fin bild!

Kram Camilla

Tre Engler sa...

Høres meget fornuftig ut å gjøre det man har tenkt på en stund:)
Nydelige bilder:)
Ønsker deg en herlig uke:)
Klem Merete

Fågel Blå sa...

Så fint i soffhörnan!
Önskar dej också en fin vecka
Kramar Kathrine

Monica sa...

Høres flott ut :)

Ønsker deg en flott uke

Klemmer fra Monica

Frøken Anker sa...

2 dage inde i den nye uge, og jeg er næsten henne ved fredag i min verden. Der har været travlt, så dage og timer flyver forbi.

Hav en dejlig uge, Hanne

Kram Birgitte