søndag 14. april 2013

Juleninssen ringte..

Jeg nevnte jo her forleden at jeg hadde skodder på ønskelisten min og tror dere ikke julenissen banket på døren i dag (i form av en veldig koselig dame her i Halden:). 
Med seg hadde hun et sett i cremhvit som jeg synes passet veldig bra! Disse er ca 120cm høye og ikke så veldig gamle, ca 1960, men siden de jo skal stå ute synes jeg dette ble en veldig god løsning...billige var de også!!
Hun har visst 2 sett til med hvite og et sett grønne ( i tillegg til noen som er ca 60cm høye) hvis noen i Halden-området skulle være interessert, send meg en mail så videresender jeg ;))

(Et par hvite og et par grønne igjen)




Håper alle har hatt en deilig og avslappende helg!

H

10 kommentarer:

Hulda sa...

Så heldig du var, de var jo kjempefine! Lekre bilder du har tatt av dem.

Anno 1924 sa...

Kjempefine skodder!! Det er så koselig i utestuen deres!! Sikkert fint å sitte der om våren og sommeren:))

toves sammensurium sa...

Julenissen kan vi like,året rundt!!!!!:)
Toveklem:)

Marit sa...

Han har aldri kommet til meg! Enda jeg bor i Halden :o) Nydelige skodder forresten...
Klem

Nina i Paradiset sa...

Flott ja!
Jeg har også noen sånne fra ett halvgammelt hus. Fin ide, -jeg tror jeg må bygge på. Overbevist om at mannen hopper i taket av glede om jeg sier at han skal snekre mer nå(!)

Vintagepia sa...

Lucky you <3 Klæm fra dæ likkje rø'e huse' i skogen...Vintagepia

Tre Engler sa...

Så kjempeheldig du har vært:)
Fortryllende vakre bilder og de passet perfekt inn:),

Alberte sa...

SUUUUPERFINE!!!!!!!!!

Lite hi sa...

SÅ heldig du var ! :) Synd jeg bor laaaangt unna Halden ;)

Ha en super søndagskveld!
Klem

Susan Durup sa...

Øj hvor er du bare heldig :-)
Mange hilsner fra Susan