mandag 1. april 2013

Mamma´s

Mamma hadde en utrolig teft når det kom til gamle ting og visste nøyaktig hva hun skulle plukke på bruktmarkeder. Men hun likte også veldig moderne saker og personlig synes jeg at det gamle aldri kom helt til sin rett. Store deler av påsken har gått med til å fordele familiere skatter for meg og mine søstre og her er noen av tingene som ble med meg hjem:) 

Gamle krukker og fjøler

Nydelige gamle glass med monogram

Den flotte pokalen ble gitt til min bestefar, George Elvin, som var generalsekretær i den engelske Arbeiderpartiet i 21 år..utrolig morsomt å ha!

Suvenier-glass fra 1937

Typiske rariteter fra mammas kjøkken, denne pleide å stå i paien:)

 Min and, Alistair, har fått en venn som har fått navnet George. 
Den lille vesken passer ham perfekt!



MÅ invitere noen på fiskemiddag snart....LOVE!

Dette får være en god begynnelse, ønsker alle en herlig siste feriedag!

7 kommentarer:

Vintage sa...

Är det gäss? Underbara!! Kram susanne

Vintage sa...

Förlåt såg nu att det stod and Kram

Tre Engler sa...

For noen utrolig vakre saker og nydelige minner:)
Ha en god dag
Klem Merete

Fågel Blå sa...

Åhhhhhhhhhhhh så mycket fina saker, din mor har god smak
Klem Kathrine

Dronninghuset sa...

hei,
vel overstått påske om noen timer!
herlighet... så mye vakkert! hyggelig med slike minner å se på daglig.
klem TOVE

Marit sa...

Eplet faller ikke langt fra stammen :o)
klem

brudeblogg sa...

Så utrolig vakre skatter! Flott at de er kommet til en som vet å ta vare på dem :)