torsdag 9. mai 2013

Mere uteplass..

Overskyet med litt byger, men delilig varmt allikevel så ingen ting i veien for å pusle ute i dag også:) 
(Hurra, endelig noe som minner om litt sommerlige tempraturer!!)

Venter veldig på mine urner som jeg tror blir prikken over i-en her i år! Planlegger en på hver side av konsollbordet som jeg tror kan bli fint siden de har litt høyde og jeg tror ikke det skal bli vanskelig å få plassert de siste to heller ;)
De små fugleburene jeg kjøpte hos Frøken Anker for et stykke tid tilbake har flyttet ut, tidligere har de kun vært brukt som dekorasjon i forbindelse med påske. Synes de passet bra her ute egentlig, så vi får se om de får bli når de nye tingene kommer.
En annen ting jeg må finne ut av er hva slags elektrisk belysning jeg skal ha her, den fæle "måneskinnslampen" må bort! Ellers er det jo oljelamper her inne, men koselig med litt lys
 som kan stå på om natten...noen tips?





Håper dere nyter fridagen!


6 kommentarer:

brudeblogg sa...

Ikke akkurat sommertemperaturer her i dag, så fridagen nytes for det meste innendørs og med blogging.

Fågel Blå sa...

So lovely!
Kathrine

Tre Engler sa...

Skjønne bilder og for noen herlige små fuglebur:)
Ønsker deg fortsatt herlige kveld
Klem Merete

Solveig (Svingenslillehus) sa...

KJEMPE lekkert, Hanne :)
Urnene kommer til å passe perfekt inn! :)
ELSKER HJEMMET DITT, har jeg nevnt det før eller?? hehe :)

God Fredag og helg :)
Klem fra Solveig

camilla sa...

Åh...er ALLTID en drøm å kikke innom hos deg....:)!! Ha en fin langhelg!:)Klem:)

Guttemamma sa...

Hei,vennen! Bare bra her, men elendig til å kommentere på andres blogger om dagen. Kan ikke prioritere det,rett og slett. Gleder meg til å se ute hos deg etter hvert:-). Du har ikke '99 gutt som spiller fotball du?? Eldstemann her skal spille mot Kvik/Halden neste uke...
Klem♥