søndag 5. mai 2013

På vent!

Har hatt en herlig søndag formiddag med masse fotball-glade barn så hjem for å sulle ute i solskinnet! 
Jeg blåser i om det er for tidlig å plante, både Lavendel og Hortensia har funnet veien til meg i dag...tålmodighet har aldri vært min sterke side og har til tider kostet meg dyrt ;). 
Mannen er også utålmodig på å komme igang igjen etter rygg-oprasjonen i påsken for huset han bygger på nå venter på to helt spesielle mennesker. Den lille lekepistolen ble funet i veggen der da vi rev og når alt er ferdig skal den få flytte tilbake til sin nye lekekamerat, det gledes!


3 kommentarer:

VINTAGELINE sa...

Så heldige dere er som kan vere ute i solskinn. Er så lei av kulde, sludd, regn og rusk. Nesten så jeg vurderer å flytte!

Lengter også etter å plante og gjøre fint ute.

Klem Line

Anette sa...

Så plutselig at jeg hadde helt samme overskrift på mitt siste innlegg, som du har på dette. Er vel en tid for å sette ting på venti disse dager. Mens det nærmer seg sommeren.

Morsomt med gamle funn i veggene :)

Ha en fin dag
Klem fra Anette:)

Tre Engler sa...

Så morsomt med sånne funn, det er ikke ofte man finner:)
Nydelig bilde:)
Kjenner meg igjen med det å være utolmodig, har selv prøvd meg på en Lavendel ute, så får vi se:)
Ønsker deg en herlig uke
Klem Merete