tirsdag 4. juni 2013

Flueskap

Jeg nevnte her forleden at det kom en ting til sammen med stolen og det var dette flueskapet. Jeg hadde egentlig sett for meg et lyst et til utestuen, men etter litt om og men havnet valget på dette :)



  
Egentlig en genial oppfinnelse for lite er vel mere irriterende enn flyvende insekter som lander i maten når man spiser utendørs? 




Og apropos utebespisning lades det opp til trivelig besøk av noen av Halden-bloggerne på lørdag og det er vel ikke umulig at et sommer/høst marked blir satt på dagsordenen....veldig moro at så mange spør etter det, vi skal nå se hva vi kan få til ;)






2 kommentarer:

Susanne Græbe sa...

Godmorgen :)))

Du bor så smukt,jeg kender ikke nogen der bor så smukt som dig (er lidt misundelig) ha en god dag.Knus Susanne

Villa Waleur sa...

Nydelige bilder Hanne. Gleder meg til å komme på lørdag. Klem