søndag 30. juni 2013

God Sommer!

Da er Fotball-cup, fotball-skole og siste arbeidsdag overstått så nå er det ferie før jeg virkelig bretter opp ermene prosjektmessig til høsten :) Er så utrolig spent og håper at jeg har masse nytt å komme med både når det gjelder café-lokaler, konsept og eventuelle samarbeidspartnere når jeg er tilbake;- men nå venter Southend-on-sea, før det blir en snartur til dronningen av Ängelholm!!
(Bildene føler jeg blir ren repetisjon selv om de er tatt i dag så beklager det...har ikke så mye nytt å by på dessverre)







Ønsker dere alle en riktig god sommer, sees om noen uker!!
H

15 kommentarer:

VINTAGELINE sa...

Hanne

Bildene dine blir aldri kjedelige. For oss er det alltid litt nye perspektiv. Så fantastisk flott med de to store sandstenskrukkene. De gjør seg veldig!!! ( Ønskker meg slike)!!!
Da må jeg få ønske deg riktig god ferie og masse lykke til i prosjektplanleggingen. Jeg er også spent på fortsettelsen.

( Håper du får til noen "feriebilder" til oss ?)

Sommerklem fra Line

Fågel Blå sa...

Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhh så fint du har det!
Så skönt med ferie!
Klem Kathrine

Marit sa...

God ferie, Hanne og lykke til med alle prosjekter.
Vi her i Busterudgata følger med vet du :o)
Klem
PS Nydelige bilder, selvfølgelig!

Linn sa...

Elsker bildene dine jeg♥ du har ett unikt hjem Hanne. Håper du får en fin ferie, og at du får kost deg masse♥♥♥ Stor klem fra Meg♥

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Underbara bilder, och så roligt och åka till Nina. Ha en fin resa och hoppas du hittar mycket fint.
God sommar Hanne
Kramar
AnnaMaria

Mona sa...

Du har da alltid like nydelige og inspirerende bilder Hanne <3 Jeg bare nyter dem.... Du har et flott hjem!

Ønsker deg en riktig God Sommer :-D

Klem Mona

Johanna sa...

Vad kul att få åka till Nina:)) Hoppas du hittar något fint, men det gör du nog garanterat;)

Du har verkligen ett unikt hem!

Kram Johanna

Reidunn sa...

Du har bare et utrolig fint hjem:)
Alltid en opplevelse å se på de fine bildene dine!!
Ønsker deg en riktig GOD SOMMER!!
Klem Reidunn

Tre Engler sa...

Ønsker deg en strålende ferie og gleder meg til å høre om alt som skal skje til høsten:)
Nydelige bildet av et akkurat hjem:)
Sov godt
Klem Merete

Annette sa...

Rigtig god sommer Hanne, og held og lykke med dine fremtidsplaner.:-)
Klem Annette

Diana`s sa...

GOD SOMMER Hanne..
kh Diana

Jenny sa...

Vilket vackert hem du har, hit tittar jag in fler gånger!

Trevlig helg,
Jenny

G:a Affären sa...

Men det du visar är ögongodis, så mycket fint!
Gissar att du inte kommer tomhänt hem från Nina, däremot smått ruinerad. Hon har alltför många frestelser!

Önskar dig en härlig sommar!
Kramar
Cia

Malin sa...

Hoppas du får en jätte härlig sommar :)

Kram Malin

idylloghim.blogspot.com sa...

Sånn ett nydelig og gjennomført hjem du har. Tar av meg hatten for hvor flink du er:))) nydelig!
Ha ein strålende sommer. Klem Ann Elin