torsdag 13. juni 2013

Mye symbolikk i blomster..


Siste kveld med "gjengen"!
Jeg fikk denne nydelige blomsterbuketten i går kveld (sammen med sjokolade som jeg ikke kan forevige fordi den for lengst er fortært), vemod og glede på samme tid.
Jeg har hatt det så bra der jeg har vært, men for meg representerer disse blomstene også en ny start, en nydelig liten Café skal se dagens lys her i Halden i begynnelsen av 2014 og vintage-lidenskapen skal selvsagt få plass der også...men det får jeg heller komme tilbake til senere ;)





Nå skal jeg ut i regnet,
ha en fiiiin dag!

H



13 kommentarer:

Gårdsjenta sa...

så spennende da! :D og nydelige blomster :)

A-H sa...

Ååå så gøy :) masse lykke til 😊

Frk Elton sa...

Utrolig spennende!
Jeg sitter med akkurat samme planene, på lillehammer vel og merke!
Håper du er tøff nok til å satse alt! jeg leter fremdeles etter den siste pushet ;)
Ha en fin dag!

Fågel Blå sa...

Härlig bukett!
Kramar Kathrine

Mitt og vårt hjem sa...

For en drøm....:)
Lykke til,blir spennende å høre fra deg:)

Ha ein super dag!
Klem Siv Mette

Blåbærtua sa...

Åååå nydelige og vakker bukett❤
Fine dag til deg!
Klem fra Lillian

Marit sa...

Vi gleder oss!
Klem fra oss i Busterudgata

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Så nydelige blomster og bilder !!! Ojj du det blir spennende å starte eget ! Fin dag til deg .

ineke sa...

Prachtig.....

Mor Inger`s hus sa...

Lykke til med nye utfordringer.

Nydelige bilder :)

Tre Engler sa...

Så spennende tider du går i møte, masse lykke til:)
Nydelige bilder og vakker bukket :)
Ønsker deg en herlig helg
Klem Merete

Susanne Græbe sa...

Smukt,smukt,smukt <3

Bestemors gamle laken sa...

Åh kor eg gled meg te sommeren 2014, og besøket te min bror i Halden. Da bi d nok mangebesøk på din kafé<3 Nydeli blomsterbukett til ei flott dame:) God helg ønskes fra Mo i Rana