fredag 14. juni 2013

Skal, skal ikke..

I dag lånte jeg med meg en lysekrone fra den lokale antikvitetsbutikken. Har lenge villet bytte ut lampen på kjøkkenet som kun har overlevd her så lenge pga sitt vidunderlige lys og muligheten for å brenne stearinlys i samme slengen...men nå er jeg lei:)
Lamper i fattigmannssølv har stått øverst på listen,evt en lysekrone som ikke er "too much". Det som gjør at jeg holder igjen på fattigmannssølvet er at det absolutt IKKE er for fattige menn...eller kvinner, de er skitdyre *sukk*! Når det er sagt var ikke denne på "billigsalg" heller.
Er veldig usikker her nå...




12 kommentarer:

Anneli sa...

Jeg syns denne var lekker! Fattigmannssølv er også en av mine favoritter, men de blir litt mer kompakt..
En lysekrone er som "prikken over Ien", når den ikke blir for stor for rommet.
Lykke til med valget og god helg!
Anneliklem :)

Susanne Græbe sa...

Det ser bare godt ud,behold du bare den :) rigtig god weekend oppe i Norge :) Knus Susanne

Yvonne sa...

Så godt den lysekronen passet inn! nydelig rom!!

Goood helg!

Kleeem!

Johanna sa...

Den är ljuvlig! Hela rummet är ljuvligt! Behåller du den inte så kan gärna jag köpa den;))

Ha en finfin fredagskväll,

Kram Johanna

Linn sa...

Hei:-) jeg er også fattigmann sølv elsker:-) så jeg vet at det ikke er billig:-) når det kommer til den krona, så sier jeg; den er fin, men at dette er din og bare din avgjørelse. Det er tross alt du som skal ha den i ditt hjem:-) hadde det vert mitt hjem så hadde jeg beholdt den, men det er jo ikke mitt hjem, det er ditt Hanne:-) gjør hva du føler for:-) lykke til med avgjørelsen, gleder meg til og høre hva du bestemmer deg for:-)
Stor klem fra meg:-)

Tinis vita hem sa...

Ljuvlig takkrona, passar perfekt över bordet! En likadan står på min önskelista :)
Ha en skön helg!
kram Tini

Tre Engler sa...

Nydelig lysekrone:)
Passer perfekt inn hos deg:)
Ha en herlig helg
Klem Merete

VINTAGELINE sa...

Hanne

Lysekrona er fantastisk vakker.
Men, ...da får jeg gå imot alle de andre og si atfattigmannslamper etter min klare mening vil bli prikken over I hos deg. Jeg tror du vil bli mest fornøyd om du beholder tolmodigheten og venter til du kan kjøpe lampene.
Jeg har selv 3 stk hengelamper og en bordlampe i fattigmannssølv. Jeg bare elsker dem. De gjør hele rommet. Jeg ønsker meg en til litt stor hengelampe slik at jeg kan ha to over mitt med tiden nye
(gamle) langbord.

Elsker stilen din, og tror fattigmannslamper er det rette for deg!

Lysekronen er uansett virkelig vakker. Lykke til med valget.

God helg
Klem Line

Reidunn sa...

Akkurat slik lampe har jeg også ønsket meg lenge!!
Men som du sier de er ikke billige:)
Men jeg synes den passet perfekt hos deg!!:)
Ønsker deg ei fin helg!!
Klem Reidunn

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Veldig fiiint, Hanne :-)
Syns den passet nydelig inn..men vet å at fattigmannslampene er LEKRE :-) Lyskronen er råååå vakker da :-)

Fågel Blå sa...

Passar perfekt där
Klem Kathrine

Gúa sa...

Älskar den! Är lei på fattigmansölv.

Puss och kram