tirsdag 30. juli 2013

Dilemma!

Jeg har aldri tatt så lite bilder av uteplassen som denne sommeren ( i min "bloggekarriere" vel og merke), paradoxet er at jeg har vel aldri vært mere fornøyd med den heller. Problemet er at den er ikke fotogen lengre...i alle fall synes jeg ikke jeg klarer å få frem hyggen og varmen på bildene. Takterrassen har samme problemet...eller JEG har samme problemet med takterassen, men denne synes jeg også er litt uspennende og jeg merker det blir vanskeligere og vanskeligere å innfri kravene til seg selv.







 Det er da motivasjonen daler. 
Jeg har også puttet meg selv i en litt spesiell situasjon fordi jeg sitter nå alene med vintageinteriorblogs-VI i tillegg, noe vi opprinnelig var to om. Jeg skal jo i gang med store prosjekter og er bekymret for hvordan jeg skal få alt til å henge i hop. Jeg får masse tilbakemeldinger fra medlemmer som gleder seg over at vi nostalgikere kan ha et sted for oss selv, så hva gjør jeg? Skal jeg slå bloggene sammen? Finne en stedsfortreder eller legge ned denne bloggen?..jeg aner ikke! 
Gode idéer mottas med stor takk, gjerne på mail også!!



8 kommentarer:

marcelswhiteshabbydreams sa...

Dear Hanne,

I do really understand your feeling, I have it also sometimes.

Sad, that the other person of Vintage Interior Blogs left you ... its hard to take the control over two blogs!

But shall you should do NOT close this blog because its so beautiful and a inspiration for all of us out there so we do love you! And you know it! :-)

Take your time out :-)

Hugs from one of your BIGGEST fan!

//Marceliwellis ♡

Alberte sa...

Hanne, slå dem sammen! Det blir kjempebra!Tolixene er superfine ute!!! Men husk at de ruster:(
Jeg følger med på alt du legger ut, men legger sjelden igjen spor. Skal få macen min på verksted, så er jeg back in the game!!!!

nadja bley sa...

dear hanne,i look your blogs every day.its inspiration,`so nice,its the best!!!
i love your home, your pictures.
if you think, two blogs is to much.make one.but dont give up.please!
nadja from germany

VINTAGELINE sa...

Hanne

Jeg må bare starte med å si at jeg synest bildene av uteplassen din oser av varme og kos!
Jeg skjønner at det blir mye med to blogger. Jeg håper virkelig at du fortsetter med Hannes dagbok. Du har en av de absolutt mest inspirerende vintage bloggene. VI- har jeg ikke fulgt med på i den grad.

Jeg tenker at det viktigste er at du gjør det du føler for, og det som gir deg mest!

Masse klemmer fra Line

Tre Engler sa...

Slå dem sammen kjære deg:)
Elsker jo disse bloggene dine og du gir så mye inspirasjon til oss alle:) så kan jo være en kjempe idee å slå de sammen:)
Uteplassen din er bare utrolig nydelig, bare elsker det:)
Skjønne bilder:)
Klem Merete

lena sa...

HEj,,SLUTA INTE .Du har ett hem som är -- underbart --som jag njuter av att se på. Med vänlig hälsning Lena

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

För det första har du ett underbart uterum, dina bilder är jättefina!!
Förstår att det blir tungt med två bloggar och sköta, men som flera här ovan sagt, slå ihop dom. Såg att Marcel hjälper dig på VI, ska bli spännande.
Må gott vännen och kramar
AnnaMaria

Taubanevegen sa...

For en herlig uteplass! :) Det var så fint med skoddene og planten som slynget seg foran inngangen.

God helg! :)