onsdag 24. juli 2013

Gúa´s place

Puh, endelig litt etterlengtet regn! Også litt svalere, perfekt dag for å pusle rundt:) 
Vi kjørte altså videre sydover for Gúa´s Mor Ágústas-garage har stått på ønskelisten sånn besøksmessig, en lang stund nå:) Og KJÆRE, VENE for en nydelig stykke himmel på jord! 
I tillegg er det fysisk umulig å ikke bli stormende forelsket i denne damen, hun uttrykker en ro og ydmykhet som man ikke treffer så ofte og ellers er hun så genuint kreativ, tør å gjøre ting på sin måte uansett hva folk synes noe som  forøverig gjelder begge damene jeg har besøkt!

Jeg fikk samme problemet når jeg skulle velge ting å ta bilder av her, det blir så overveldende vakkert at man ikke klarer å some seg inn, det ble litt av alt:)








I tillegg til litt porselen, handlet jeg sløyfen dere så i forrige innlegg samt denne vakre brudebuketten av voksblomster...nydelig, ikke sant?




8 kommentarer:

Tre Engler sa...

Fortryllende vakkert:)
Må jo være en drøm å ta turen innom her:)
Kan tenke meg hun er som du beskriver, akkurat sånn har jeg oppfattet henne igjennom bloggen også:)
Her skinner solen og det er så herlig:)
Fortsatt god dag
Klem Merete

Vintagepia sa...

Ett ord beskriv dæinn dama ; AMAZING <3 Dæinn genuine roen formidle ho igjønna bloggen sin og kreativitet'n og egenart'n hennes skal du læite længe ætter <3 Du har fådd nåkka unikt mæ å besøke ho Gua i garasj'n hennes...takk førr at dæ fijnnes sånne mæinneska <3 Nydeli'e bilda du har tadd som favne atmosfær'n på en flott måte...klæm i dagen Hanne...nyt kvært menutt og sekund <3 Klæm fra dæ likkje rø'e huse' skogen...Vintagepia

Vintagepia sa...

Ett ord beskriv dæinn dama ; AMAZING <3 Dæinn genuine roen formidle ho igjønna bloggen sin og kreativitet'n og egenart'n hennes skal du læite længe ætter <3 Du har fådd nåkka unikt mæ å besøke ho Gua i garasj'n hennes...takk førr at dæ fijnnes sånne mæinneska <3 Nydeli'e bilda du har tadd som favne atmosfær'n på en flott måte...klæm i dagen Hanne...nyt kvært menutt og sekund <3 Klæm fra dæ likkje rø'e huse' skogen...Vintagepia

Marit sa...

Neste gang blir jeg med!!! ;o)

Hilde Pilde sa...

Fy flate(!!!) her var det mye lekkert.
Heldig er du som har vært på besøk ;)

Ha en fin kveld!

Klem, Hilde.

ineke sa...

IN EEN WOORD PRACHTIG!!!!!!!

Groet Ineke

mysiga heestrand sa...

Gua har så mycket fint i sin butik mor Augustas-Garage. Det skall bli spännande att se vad du fick med därifrån.
Du har så fint i ditt hem.
Kram
Marita i Heestrand

Anneli sa...

Det stedet står vedlig høyt på min ønskeliste også! Men avstanden gjør det litt værre..
Nydelige, inspirerende bilder <3
Anneliklem :)