søndag 21. juli 2013

Nina´s place :)


En deilig tur er overstått, jeg og min søster har kost oss med både middag hos Nina Hartmann og hennes nydelige familie samt litt bonusshopping hos Gúa før hjemreise:) 
Å komme inn til Nina var jo selvsagt en utrolig opplevelse, et hjem jeg har beundret så lenge og det å se Nina-styling på kloss hold...milde himmel!!! Klyper meg fortsatt i armen :) 
Jeg ville studere alt til minste detalj og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men jeg føler jeg gikk rundt meg selv og nesten glemte å se ordentlig, fullstendig overveldet! 
Heldigvis tok jeg litt bilder, selv om det kun er de fra butikken jeg kan by på foreløbig. Grunnen til det er den nye boken, den kommer jeg tilbake til i morgen!







:)

8 kommentarer:

VINTAGELINE sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅååååååå så flotte bilder. Ikke så ulikt da jeg var der, men litt nytt.
Den følelsen du beskriver forstår jeg godt. Akkurat slik jeg følte og tenkte etter å ha vert i butikken.

Spent på hva som ble med deg hjem? Noe ble det vel?

Godt at du er tilbake etter ferie !

Klem Line

Alberte sa...

Takk, Hanne!
I drømme har jeg vært hjemme hos Nina- min drøm har blitt din virkelighet!
Jeg elsker den store benken hennes- og vurderer å rive en vegg for å få plass!
Ble du inspirert?

Tinas bo sa...

WOW!!! Du har varit hemma hos Nina!!! Vilken lycka!!
Nu blir jag ju lite avis alltså... :0)
Jag skulle nog bara gå omkring med öppen mun hela tiden... fniss
Underbara bilder fån butiken!!!

Och besöka Gua är oxå en dröm...

Kram Tina

toves sammensurium sa...

Ha,gjett om jeg tenkte på deg da jeg leste på FB at dere skulle på middag!!!!FOr en opplevelse,for en drøm!!!Gleder meg til bilder fra hjemmet,men du vet at butikkbilder er aaaldri feil når det kommer fra denne butikken ;)
Nydelige bilder,gubben hadde man kunne kjøpt alt man ser og har lyst på!!!!! Kjekt at du fikk en sånn opplevelse - jeg skjønner godt det må ha vært litt overveldende!!!Også Gùa i tillegg da...dån!

Toveklem:)

Tre Engler sa...

Wow....må jo være en drøm å få komme dit og se på alt sammen:)
En opplevelse utenom det vanlige:)
Skjønner godt at det ble mye på en gang også fikk du komme innom herlige Gua også:)
Sukk.....
Nydelige bilder:)
Ønsker deg en herlig uke
Klem Merete

idylloghim.blogspot.com sa...

Så mye nydelig det er der, å for en opplevelse:)) ha ein nydelig sommerdag. Masse klemmer fra Ann Elin :))

ineke sa...

Hallo

De spullen en de foto's zijn weer
PRACHTIG

Groet Ineke

Vintagepia sa...

Åhhh...dæ skulle ikkje vorre lov...litt avensjuk no ja..hihi....mæn flott at du fekk oppleve å komme tell ho Nina Hartman og ikkje mijnst ho ho Gua Hlifsdottir. kainn bære forestijlle meg kordan dæ måtte være...hæilldi'e deg !! Ho Nina e grui'n tell at eg byjnnte å skifte stil her i dæ likkje rø'e huse' i skogen da eg førr første gang læste en reportasje (dæinn ailler første) i Vakre Hjem og Interiør om ho Nina og Carl Larson...har dæ magasine' æinda :o)) Mæn eg har nok moderert meg en del sia da...dæ mæste av sånne gamle ting e svindyrt så har laga min æia stil på nord-norsk vis som ikkje koste kjorta og mykkje kainn mainn gjøre sjøll og dæ hjælpe på å ha en nævvenøtti' gubbe og...hihi :o) Gle'r meg tell flæire bilda !! Ha en fortsatt fin sæinsommar...klæm fra dæ likkje rø'e huse' i skogen...Vintagepia